FAQ - Najčastejšie

Otázky k doručeniu tovaru

Budete ma o doručení vopred informovať?

  • O doručení tovaru Vás budeme vopred informovať, aj náš kuriér Sms avízom, kde dostane aj číslo na kuriéra deň vopred, aby ste sa mohli prípadne dohodnúť.
  • Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s kuriérom náhradný termín.

Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Kedy mi ho pošlete?

  • Tovar posielame zvyčajne do 48 hodín od prijatia objednávky. Na balení si dávame záležať, snažíme sa tovar bezpečne zabaliť a tak ho bezpečne doručiť k Vám na adresu.
Aká je cena dopravy? 
  • Cena dopravy do 99€, je cena 4,20€, pri nákupe nad 99 € je doprava zadarmo.

 

 
Otázky k platbe tovaru

Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?

  • S detských sortimentom mám dlhoročné skúsenosti, preto sa zveríte do rúk profesionálom. Samozrejme, našich spokojních zákazníkov nájdete v recenziách na google, fb a instagrame. Sledujte nás na instagrame, kde môžete sledovať zákulisie Mombi a spokojných zákaznikov.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

  • Tovar môžete zaplatiť prevodom na účet alebo na dobierku u kuriéra (v hotovosti alebo kartou).

 

Otázky k reklamácii a vráteniu tovaru

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

  • Snažíme sa, aby sa ponúkať výnimočné služby, ktoré len tak niekde nenájdete. Produkty, ktoré vyberáme sa nám osvedčili, pričom sú spoľahlivé a certifikované. Ak si želáte tovar reklamovať, kliknite na tento odkaz:

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

  • V prípade, že potrebujete zásielku vrátiť, kliknite na tento odkaz, v ktorom nájdete všetky potrebné informácie.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?

  • V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na info@mombi.sk
  • Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie