FAQ - Najčastejšie

Otázky k doručeniu tovaru

Budete ma o doručení vopred informovať?

  • O doručení tovaru Vás budeme vopred informovať, aj náš kuriér Sms avízom, kde dostane aj číslo na kuriéra deň vopred, aby ste sa mohli prípadne dohodnúť.
  • Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s kuriérom náhradný termín.

Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Kedy mi ho pošlete?

  • Tovar posielame zvyčajne do 48 hodín od prijatia objednávky. Na balení si dávame záležať, snažíme sa tovar bezpečne zabaliť a tak ho bezpečne doručiť k Vám na adresu.
Aká je cena dopravy? 
  • Cena dopravy do 99€, je cena 4,20€, pri nákupe nad 99 € je doprava zadarmo.

 

 
Otázky k platbe tovaru

Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?

  • S detských sortimentom mám dlhoročné skúsenosti, preto sa zveríte do rúk profesionálom. Samozrejme, našich spokojních zákazníkov nájdete v recenziách na google, fb a instagrame. Sledujte nás na instagrame, kde môžete sledovať zákulisie Mombi a spokojných zákaznikov.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

  • Tovar môžete zaplatiť prevodom na účet alebo na dobierku u kuriéra (v hotovosti alebo kartou).

 

Otázky k reklamácii a vráteniu tovaru

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

  • Snažíme sa, aby sa ponúkať výnimočné služby, ktoré len tak niekde nenájdete. Produkty, ktoré vyberáme sa nám osvedčili, pričom sú spoľahlivé a certifikované. Ak si želáte tovar reklamovať, kliknite na tento odkaz:

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

  • V prípade, že potrebujete zásielku vrátiť, kliknite na tento odkaz, v ktorom nájdete všetky potrebné informácie.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?

  • V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na info@mombi.sk
  • Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.