Informácie pre Vás

Bezpečné doruče

Tovar skladom, starostlivo a bezpečnostne zabalíme a odosielame expresne rýchlo do 48 hodín. Garantujeme Vám maximálne šetrnú manipuláciu s vašou objednávkou. Tovar vám vďaka tomu doručíme bezpečne a spoľahlivo. Balík si vždy však hneď po doručení pre istotu skontrolujte.

 

Cenník bezpečnej dopravy našou vlastnou dopravou:

Objednávky nad 99 €: ZADARMO
Objednávky do 99 € a s váhou do 6,5 kg -  cena dopravy 4,20 €
Objednávky do 99 € a s váhou nad 6,5 kg - cena dopravy 10 €
FAQ - Najčastejšie

Otázky k doručeniu tovaru

Budete ma o doručení vopred informovať?

  • O doručení tovaru Vás budeme vopred informovať, aj náš kuriér Sms avízom, kde dostane aj číslo na kuriéra deň vopred, aby ste sa mohli prípadne dohodnúť.
  • Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s kuriérom náhradný termín.

Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Kedy mi ho pošlete?

  • Tovar posielame zvyčajne do 48 hodín od prijatia objednávky. Na balení si dávame záležať, snažíme sa tovar bezpečne zabaliť a tak ho bezpečne doručiť k Vám na adresu.
Aká je cena dopravy? 
  • Cena dopravy do 99€, je cena 4,20€, pri nákupe nad 99 € je doprava zadarmo.

 

 
Otázky k platbe tovaru

Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?

  • S detských sortimentom mám dlhoročné skúsenosti, preto sa zveríte do rúk profesionálom. Samozrejme, našich spokojních zákazníkov nájdete v recenziách na google, fb a instagrame. Sledujte nás na instagrame, kde môžete sledovať zákulisie Mombi a spokojných zákaznikov.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

  • Tovar môžete zaplatiť prevodom na účet alebo na dobierku u kuriéra (v hotovosti alebo kartou).

 

Otázky k reklamácii a vráteniu tovaru

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

  • Snažíme sa, aby sa ponúkať výnimočné služby, ktoré len tak niekde nenájdete. Produkty, ktoré vyberáme sa nám osvedčili, pričom sú spoľahlivé a certifikované. Ak si želáte tovar reklamovať, kliknite na tento odkaz:

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

  • V prípade, že potrebujete zásielku vrátiť, kliknite na tento odkaz, v ktorom nájdete všetky potrebné informácie.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?

  • V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na info@mombi.sk
  • Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.
Kontakt

KONTAKTUJTE NÁS, RADI VÁM POMÔŽEME

Zákaznícky servis 

 
Informácie o produktoch, objednávkach: info@mombi.sk
Informácie o objednávke a produktoch Vám poskytneme aj telefonicky: 0910 726 260
 

Prevádzková doba zákazníckej linky:

  • pondelok - piatok: 9:00 - 15:00, obedná prestávka: 11:30-12:30.

Prevádzkovateľ - fakturačné údaje:

 
Mombi s.r.o.
272,     
Vitanová 027 12          
 
 
IČO:53 164 857
DIČ:2121297189
 
 

 

Bankové spojenie:

IBAN:SK1083300000002501843216
BaFio, a.s
 

 

O nás

 

O nás_5

 

 

Eshop Mombi je plný praktického a kvalitného príslušenstva pre vaše budúce bábätko alebo vaše deti. Pri výbere konkrétnych produktov nehádžeme kockou, ale postupujeme podľa kritérií módnosti, kvality a bezpečnosti.

Garantujeme, že budete s nákupom Mombi spokojní, pretože ku každej objednávke narozdiel od iných, pristupujeme osobitne a s láskou.

 

 

Neváhajte nás kontaktovať, určite Vám pomôžeme

  • Informácie o objednávke a produktoch Vám poskytneme aj telefonicky: 0910726260
  • Všeobecné otázky a info o produktoch: info@mombi.sk

 O nás mombi sk_

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie