Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácie

 Krok za krokom ako postupovať pri reklamácií:

Chceme ponúkať naším zákazníkom výnimočné služby, ktoré len tak niekde nenájdu. Produkty, ktoré vyberáme sa nám osvedčili, pričom sú spoľahlivé a certifikované. Ak však ale dôjde k reklamácii, postupujte nasledovne: 

Postup:

  • kupujúci je povinný reklamáciu nahlásiť u predávajúceho po zistení vady zakúpeného tovaru a to na e-mail info@mombi.sk
  • reklamovaný tovar je kupujúci povinný spolu s dokladom o úhrade tovaru zaslať na adresu predávajúceho: Mombi s.r.o., 272, Vitanová 027 12
  • do zásielky priložte vyplnený formulár -  Reklamačný formulárAvšak aby naši zákazníci boli spokojní, zásielku nemusíte hneď posielať, po zhodnotení stavu vašej reklamácie, Vám budeme reagovať na reklamáciu.

Pozor, vždy do 48 hodín od prevzatia skontrolujte zásielku od kuriéra. Ak je niečo poškodené, treba nás ihneď informovať.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci. Učiniť tak môže v lehote len do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.  FORMULÁR - Odstúpenie od zmluvy

Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Na druhej strane, spotrebiteľ musí najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu.

Po odoslaní:

Po prijatí zásielky s tovarom, Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky o ďalšom postupe. Reklamácia je spracovávaná v priebehu 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) – vrátime Vám hodnotu ceny výrobku. Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku.

 

Prajete si viac informácií?
Napíšte nám, radi poradíme: info@mombi.sk

 

Vrátenie/Výmena tovaru

 

Nesplnil tovar vaše očakávania? Alebo chcete vrátiť len časť zásielky? Nezúfajte, tovar nám môžete vrátiť s predĺženou lehotou do 30 dní odo dňa doručenia vrátiť.

Ak si však prajete tovar vrátiť, postupujte nasledovne:

Pred odoslaním:

  • poprosíme, ak je to možné, o vopred informovanie mailom
  • zabaľte nepoškodený a nepoužitý tovar, ktorý si prajete vrátiť alebo vymeniť
  •  do zásielky priložte kópiu faktúry
  • do zásielky priložte vyplnený formulár  Formulár na odstúpenie od zmluvy a pošlite poštou alebo kuriérom na vlastné náklady na uvedenú adresu (bez dobierky), DOPORUČENE A BEZ DOBIERKY: 

Mombi s.r.o.
Nová 272
027 12 Vitanová

Dobierkové zásielky nepríjmame, pretože to nie je možné z účtovného hľadiska fakturácie a vrátenia penažných prostriedkov! Peňazné prostriedky Vám vrátime cez účet s vystaveným dobropisom.

Po odoslaní:

  • po prijatí zásielky s vráteným alebo vymeneným tovarom, Vás budeme informovať (mailom alebo telefonicky). Tovar dôkladne prekontrolujeme a budeme vás informovať o ďalšom postupe.
  • Pri vrátení tovaru: vraciame peniaze najneskôr do 14 dní
  • Pri výmene tovaru: vás budeme informovať o dobe dodania. 

Pre viac informácií:
Napíšte nám, radi poradíme: info@mombi.sk