Informácie pre Vás
Výpis článkov
Tovar skladom, starostlivo a bezpečnostne zabalíme a odosielame expresne rýchlo do 48 hodín. Garantujeme Vám maximálne šetrnú manipuláciu s vašou objednávkou. Tovar vám vďaka tomu doručíme bezpečne a spoľahlivo. Balík si vždy však hneď po doručení pre istotu skontrolujte.
Objednávky nad 99 €: ZADARMO
Objednávky do 99 € a s váhou do 6,5 kg - cena dopravy 4,20 €
Otázky k doručeniu tovaru
Budete ma o doručení vopred informovať?
- O doručení tovaru Vás budeme vopred informovať, aj náš kuriér Sms avízom, kde dostane aj číslo na kuriéra deň vopred, aby ste sa mohli prípadne dohodnúť.
- Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s kuriérom náhradný termín.
Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Kedy mi ho pošlete?
- Tovar posielame zvyčajne do 48 hodín od prijatia objednávky. Na balení si dávame záležať, snažíme sa tovar bezpečne zabaliť a tak ho bezpečne doručiť k Vám na adresu.
- Cena dopravy do 99€, je cena 4,20€, pri nákupe nad 99 € je doprava zadarmo.
Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?
- S detských sortimentom mám dlhoročné skúsenosti, preto sa zveríte do rúk profesionálom. Samozrejme, našich spokojních zákazníkov nájdete v recenziách na google, fb a instagrame. Sledujte nás na instagrame, kde môžete sledovať zákulisie Mombi a spokojných zákaznikov.
Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?
- Tovar môžete zaplatiť prevodom na účet alebo na dobierku u kuriéra (v hotovosti alebo kartou).
Otázky k reklamácii a vráteniu tovaru
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?
- Snažíme sa, aby sa ponúkať výnimočné služby, ktoré len tak niekde nenájdete. Produkty, ktoré vyberáme sa nám osvedčili, pričom sú spoľahlivé a certifikované. Ak si želáte tovar reklamovať, kliknite na tento odkaz:
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
- V prípade, že potrebujete zásielku vrátiť, kliknite na tento odkaz, v ktorom nájdete všetky potrebné informácie.
Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?
- V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na info@mombi.sk
- Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.
KONTAKTUJTE NÁS, RADI VÁM POMÔŽEME
Zákaznícky servis
Prevádzková doba zákazníckej linky:
- pondelok - piatok: 9:00 - 15:00, obedná prestávka: 11:30-12:30.
Prevádzkovateľ - fakturačné údaje:
|
Mombi s.r.o.
272,
Vitanová 027 12
|
IČO:53 164 857
DIČ:2121297189
|
Bankové spojenie:

Eshop Mombi je plný praktického a kvalitného príslušenstva pre vaše budúce bábätko alebo vaše deti. Pri výbere konkrétnych produktov nehádžeme kockou, ale postupujeme podľa kritérií módnosti, kvality a bezpečnosti.
Garantujeme, že budete s nákupom Mombi spokojní, pretože ku každej objednávke narozdiel od iných, pristupujeme osobitne a s láskou.
Neváhajte nás kontaktovať, určite Vám pomôžeme
- Informácie o objednávke a produktoch Vám poskytneme aj telefonicky: 0910726260
- Všeobecné otázky a info o produktoch: info@mombi.sk

